Rólunk mondták:

“Pécel rezdüléseire elsőként reagálnak”

Szöllősi Ferenc, Pécel polgármestere 

"Naponta több száz péceli látja a hirdetésünket. Nekünk bejött... "

Napsugár Nyelvstúdió, hirdető

“Nagyon szuperek vagytok : )”

egy rajongó a facebookról

 

Nálunk nem kell egy hónapot várni a következő megjelenésre

Havonta legalább egyszer minden péceli háztartásba eljutunk. Nincs még egy ilyen hatékony szórólap. 8000 körüli teljesen egyedi havi látogató mellett feltételezhetjük, hogy a város lakóinak internet hozzáféréssel rendelkező része havonta legalább egyszer otthonról és/vagy munkahelyéről is megnézi oldalunkat.

Ma már egyre sűrűbben térnek vissza olvasóink. A péceliek már hetente, egyre többen pedig már napi rendszerességgel nézik oldalunkat. A napi hír-feltöltések száma nőtt, látogatóinknak nem kell egy hónapot várniuk a Pécelről szóló hírek aktualizálására, a következő szám megjelenésére. A napi látogatások száma 600-700 körül mozog.

A teljesen egyedi látogatók száma havonta

 

Partnereink nem csak az Üzletek menüpontban jelenhettek meg, de programajánlóikat, akcióikat a címlapon is rendre bemutattuk. Egyre több vállalkozás él a kiemelt hirdetési ajánlatainkkal.

A google minden Pécellel kapcsolatos kulcsszóra első oldali találaton hozza ki a pécelinfo.hu-t. Az összes nálunk hirdető cég profiljára keresett kulcsszóval is első oldali találatot ad.

 

A facebookon lényegesen több emberhez jutunk el mint bármelyik péceli oldal vagy csoport

Kevesen tudják, de a facebook szűröket használ egy-egy bejegyzés megjelenítése előtt. Ha minden oldal, minden bejegyzését minden érintett üzenőfalán megjelenítené, a közösségi oldal felhasználói elvesznének az információs tengerben. A facebook statisztikái szerint átlagosan egy oldal követőinek 16 százalékhoz jut csak el egy bejegyzés, azaz 1000 emberből kb. 160 ember üzenőfalán jelenik csak meg a poszt (személyeknél ez az arány még rosszabb, kb. 12%). Megfelelő technikákkal azonban ez a százalékos arány növelhető.

A facebook-on kiemelkedő mutatókat tudunk felmutatni:

- Több embert érünk el mint egy átlagos oldal: A facebook szigorú szűrő algoritmusa mellett is rendszeresen elérjük követőink legalább 50 százalékát. A facebook adatai szerint ez a mutató egy átlagos oldalnál 16%, a 40 százalék fölöttieket már kiugró kategóriába sorolják (vannak bejegyzéseink, amik 1000 körüli követő mellett 3000 emberhez jutnak el).

- Több embert "mozgatunk" meg a bejegyzéseinkkel: Hasonló facebook oldalakkal összevetve közösségi oldalunkon elhelyezett bejegyzéseinket nem csak többen látják, hanem azokra többen is kattintanak, nyomnak like-ot vagy szólnak hozzá.

Facebook oldalunkon az átlagnál lényegesen több követőnket érjük el

(2014. augusztus 12. és szeptember 5. közötti bejegyzések adatai, total reach/összes követőnk, narancssárga vonal jelöli a facebook oldalak átlagát)


A facebook lehetőséget ad más oldalak statisztikáinak követésére is. Ezek alapján állítjuk, hogy a Polgármesteri Hivatal oldalánál hatszor, a Péceli Hírek oldalánál tízszer jobbak az engagement és total reach mutatóink. Számos zárt vagy nyitott csoport működik még a facebookon, melyekre statisztika ugyan nem érhető el (éppen ez a legnagyobb hátrányuk ezeknek a facebook csoportoknak), de nyilvánosan elérhető alkalmazások (pl. soengaging.com) segítségével arra a következtetésre juthatunk, hogy elérési mutatóink ezeknél is lényegesebb magasabbak.

Adatok forrása: google analytics, facebook insight