Rólunk mondták:
“Pécel rezdüléseire elsőként reagálnak”
Szöllősi Ferenc, Pécel polgármestere
"Naponta több száz péceli látja a hirdetésünket. Nekünk bejött... "
Napsugár Nyelvstúdió, hirdető
“Nagyon szuperek vagytok : )”
egy rajongó a facebookról
Nálunk nem kell egy hónapot várni a következő megjelenésre
Havonta legalább egyszer minden péceli háztartásba eljutunk. Nincs még egy ilyen hatékony szórólap. 8000 körüli teljesen egyedi havi látogató mellett feltételezhetjük, hogy a város lakóinak internet hozzáféréssel rendelkező része havonta legalább egyszer otthonról és/vagy munkahelyéről is megnézi oldalunkat.
Ma már egyre sűrűbben térnek vissza olvasóink. A péceliek már hetente, egyre többen pedig már napi rendszerességgel nézik oldalunkat. A napi hír-feltöltések száma nőtt, látogatóinknak nem kell egy hónapot várniuk a Pécelről szóló hírek aktualizálására, a következő szám megjelenésére. A napi látogatások száma 600-700 körül mozog.
A teljesen egyedi látogatók száma havonta
Partnereink nem csak az Üzletek menüpontban jelenhettek meg, de programajánlóikat, akcióikat a címlapon is rendre bemutattuk. Egyre több vállalkozás él a kiemelt hirdetési ajánlatainkkal.
A google minden Pécellel kapcsolatos kulcsszóra első oldali találaton hozza ki a pécelinfo.hu-t. Az összes nálunk hirdető cég profiljára keresett kulcsszóval is első oldali találatot ad.
A facebookon lényegesen több emberhez jutunk el mint bármelyik péceli oldal vagy csoport
Kevesen tudják, de a facebook szűröket használ egy-egy bejegyzés megjelenítése előtt. Ha minden oldal, minden bejegyzését minden érintett üzenőfalán megjelenítené, a közösségi oldal felhasználói elvesznének az információs tengerben. A facebook statisztikái szerint átlagosan egy oldal követőinek 16 százalékhoz jut csak el egy bejegyzés, azaz 1000 emberből kb. 160 ember üzenőfalán jelenik csak meg a poszt (személyeknél ez az arány még rosszabb, kb. 12%). Megfelelő technikákkal azonban ez a százalékos arány növelhető.
A facebook-on kiemelkedő mutatókat tudunk felmutatni:
- Több embert érünk el mint egy átlagos oldal: A facebook szigorú szűrő algoritmusa mellett is rendszeresen elérjük követőink legalább 50 százalékát. A facebook adatai szerint ez a mutató egy átlagos oldalnál 16%, a 40 százalék fölöttieket már kiugró kategóriába sorolják (vannak bejegyzéseink, amik 1000 körüli követő mellett 3000 emberhez jutnak el).
- Több embert "mozgatunk" meg a bejegyzéseinkkel: Hasonló facebook oldalakkal összevetve közösségi oldalunkon elhelyezett bejegyzéseinket nem csak többen látják, hanem azokra többen is kattintanak, nyomnak like-ot vagy szólnak hozzá.
Facebook oldalunkon az átlagnál lényegesen több követőnket érjük el
(2014. augusztus 12. és szeptember 5. közötti bejegyzések adatai, total reach/összes követőnk, narancssárga vonal jelöli a facebook oldalak átlagát)
A facebook lehetőséget ad más oldalak statisztikáinak követésére is. Ezek alapján állítjuk, hogy a Polgármesteri Hivatal oldalánál hatszor, a Péceli Hírek oldalánál tízszer jobbak az engagement és total reach mutatóink. Számos zárt vagy nyitott csoport működik még a facebookon, melyekre statisztika ugyan nem érhető el (éppen ez a legnagyobb hátrányuk ezeknek a facebook csoportoknak), de nyilvánosan elérhető alkalmazások (pl. soengaging.com) segítségével arra a következtetésre juthatunk, hogy elérési mutatóink ezeknél is lényegesebb magasabbak.
Adatok forrása: google analytics, facebook insight